On-line workshop, pořádaný 8. 12. mezi 9. 13. hodinou (v rámci aktivit Akademie IDU), proběhne na platformě Zoom. Připravili jsme pro vás interaktivní náplň, včetně práce v malých skupinkách.
Z důvodu omezené kapacity doporučujeme zajistit si účast co nejdříve. Údaje pro platbu účastnického poplatku ve výši 400,- Kč vám zašleme (po registraci) e-mailem.
Workshop se zabývá strategickým plánováním a řízením v období krize. A to především z pohledu vedoucích pracovníků. Zabývá se nutností nejen zachovat pozitivní pracovní prostředí ve ztížených podmínkách, ale také připravit organizaci na potenciální významné změny v jejich budoucím fungování.
Workshop zahrnuje dvě klíčové perspektivy – jednak interní, ve které se zabývá interní komunikací a celkovou atmosférou v organizaci a dále externí. Ta se dotýká spíše dlouhodobého výhledu a hledání potenciálních alternativ financování pro případ omezení veřejných prostředků.
Závěr workshopu je věnován oblasti společenské – jakou úlohu by mohly nebo měly hrát kulturní instituce v dobách, kdy společnost prožívá krizové období. A jaké jsou možnosti alespoň částečného zapojení dostupných zdrojů do aktivit, nabízejících aspoň krátkodobou duševní úlevu.
Více na: webu IDU.
Web: www.idu.cz
IDU
pro TANEČNÍ MAGAZÍN