Akreditovaný masterclass pro taneční pedagogy a choreografy
Dialog mezi tanečním gestem a zvukem v procesu kompozice. Jak pracovat s dynamickým napětím mezi těmito dvěma způsoby psaní? Hledání citlivého a smysluplného vztahu mezi pohybovým klimatem a zvukovou krajinou – včetně ticha – je neustálé…
Seminář je určen všem pedagogům, choreografům i tanečním interpretům a studentům se zájmem o další rozvoj svých kompetencí a přístupů k taneční tvorbě a kreativní výuce. Cílem semináře je obohatit know-how pedagogů díky užití know-how profesionálních choreografů a naopak. V jeho průběhu jsou sdíleny nástroje pro analýzu a k porovnávání různých pedagogických přístupů, systémů a filozofií.
KDY
Pá 1. 3., 15:00–18:00
So 2. 3., 10:00–17:00
Ne 3. 3., 9:30–15:30
KDE
Cirqueon Lab, Petrohradská 3, Praha 10–Vršovice
Téma “Gesto, zvuk a dramaturgie v choreografické kompozici” nepřímo navazuje na téma loňského semináře “Temporalita a muzikalita v choreografické kompozici”, na kterém poprvé spolupracoval francouzský choreograf a pedagog Jean-Christophe Paré s italským perkusionistou Eliem Moretti. Letos se budeme věnovat tématu muzikality i v návaznosti na dramaturgii v choreografické kompozici.
KURZOVNÉ
Dospělý 3 000 Kč / 2 500 Kč (při platbě do 15. 2. )
Student 1 600 Kč / 1 400 Kč (při platbě do 15. 2. )
Více informací o semináři
ON-LINE PŘIHLÁŠKA
Společně s potvrzením přihlášky obdržíte i pokyny k úhradě kurzovného.
Seminář je akreditován MŠMT (DVPP), účastníci po skončení obdrží certifikát. Seminář bude tlumočen do češtiny.
Eva Papánková
pro Taneční magazín