Jak už to bývá, vlastní názory bývají trnem v oku mnoha lidem. Hned druhé kolo ve StarDance vzneslo tuto otázku také : Proč vlastně novinářka a moderátorka České televize Nora Fridrichová vypadla? (Nora sama si je vědoma toho, že určitým lidem velice vadí a už si na to i zvykla). Ovšem diváci také kritizovali její křečovitý tanec.
Zeptali jsme se na první pocity…
Nora Fridrichová: „Není to příjemné. Většinou kritizuji já a teď jsem kritizovaná… Je mi hlavně líto partnera, chtěla jsem pokračovat kvůli němu a omlouvám se mu!“
A co na to tanečník Jan Kohout? Bylo mu to také líto? Čekal takový výsledek?
Jan Kohout: „Tak určitě bych šel klidně ještě dál a pár kol tu pobyl. Myslím, že při tréninku jsem to nečekal, ale při vyřazování už ano, člověk tak nějak tuší, že je rozpočítáno a asi to zrovna dobře nedopadne.“
Pravdou ale zůstává, že svým vlastním způsobem Nora vyhrála, protože rozpoutala vášnivou diskusi o tom, zda vypadla kvůli tanci či svým názorům. A o sledovanost a popularitu přece jde, ne? Takže Noro, gratulujeme! Vítěz jsi!
A co na to vy, milí čtenáři? Jsme k názorům ostatních tolerantní anebo „popravujeme“ alespoň v rámci StarDance?
Tentokrát se tančila ča-ča, waltz a tango.
Porota Noru Fridrichovou a Jana Kohouta sice při jejich tangu, kterým zahájili večer, veskrze chválila, ale bodů dostal pár málo, jen 24. Prý to byl boj s rovnováhou, hodně technických chyb. Ale jejich tanec měl dvě polohy, shodli se Jan Tománek a Zdeněk Chlopčík, choreografie byla super, začátek uchvátil, ale tam to mělo skončit. Dále už pár nesynchronizoval, ramena i hlava úplně rozhozené a Nora si prý tanec užívala příliš do sebe, což doplnily zavřené oči. (Body 6,7,6,5).
Karel „Kovy“ Kovář a Veronika Lišková si nevedli špatně. Kovy tančil celým tělem, jen paže by mohly být lepší. Geňa měl jasný názor: „Tanec nefejkuješ! Baví mě to“! (8,8,6,7).
Radka Třeštíková nazlobila diváky tím, že otevřeně pusinkovala Tomáše Vořechovského. Tatianě Drexler se jejich waltz líbil, Radka je prý jako stvořená pro jeho jemnost. Jan Tománek ocenil jejich posun, protože předchozí týden se mu moc nelíbili. Teď byl tanec přirozený a krásný. (Body 7,7,7,7).
Radka Třeštíková a Jan Onder
Ondřej ‚Xindl X‘ Ládek (taneční partnerka Markéta Dostálová) také patří mezi poměrně kritizované tanečníky. Tatianě se líbila dramaturgie a tanec prý bude dobrý, když půjde o drama. Ale jive je zlý. Zdeněk Chlopčík svou přísnost pro tentokrát odložil. „Je evidentní, že nejste Fred Astair, ale bylo to dobře zatančené, zkrátka pěkné tango. (Body 7,6,7,8).
Gabriela Koukalová s Martinem Prágrem zabodovali, podle Richarda Genzera jsou snad na parketu jiní lidé než minule! Jan Tománek pochválil techniku i výraz, jen ještě tu olympiádu by si přál, vystřelit a bude to desítka! (Body 8,7,8,6)
Matouš Ruml s Natálií Otáhalovou si také vedli dobře, Zdeněk Chlopčík byl nadšen, Janu Tománkovi přišlo zaškobrtnutí na parketu roztomilé, jenom tanec byl trošku těžkopádný.
(Body 8,8,7,8)
Tonya Graves to nemá jednoduché. Porota ji zkritizovala za její prkennost a diváci ji v ničem nešetřili. Prý měla vypadnout ona! Richardovi se zdálo, že ji Michal Bureš vlastně celou dobu zvedá a Tonya ani nemá špinavé podrážky. Tatiana Drexler řekla jen jednoduše: „Víc trénovat! Vaše poskakování bere tanci napětí!“ (Body 6,6,6,5)
Jakub Vágner je lehoučký, ladný. Tatiana Drexler to nemohla vystihnout lépe: „Když budete u rybníka tančit ča-ču, ryby přijdou samy!“ Jakub si trošku postěžoval, že ho Michaela Nováková moc nechválí. Ale porota ano…. (Body 8,9,8,9)
Veronika Khek Kubařová s Dominikem Vodičkou se protančili celkem šťastně. Khek údajně znamená svěží a Richard Genzer hodnotil slovy: „Bylo to khek!“ Zdeňkovi Chlopčíkovi vadilo jen to, že v tanci nebyl odklon. (Body 8,7,8,8)
Miroslav Hanuš byl také hodnocen velmi dobře, prý se změnil v někoho jiného, navíc porota ocenila i jeho krásné ponožky! (Body 8,9,8,9)
Vyřazení nesla Nora Fridrichová statečně, Monika Bagárová, která vypadla minulý rok hned ve druhém kole si svůj odchod oplakala. Nora pronesla, že prostě nejslabší musí z kola ven a hotovo.
Hvězdní hosté:
Foto, text: Eva Smolíková
TANEČNÍ MAGAZÍN